Neutralizált lénnyé alakított fiúra, vagy lányra húzta az Adidas a magyar címeres mezt

2022. szeptember 03. 08:12

Mintha azt üzennék: az életből kiveszett már minden, amiért élni érdemes.

2022. szeptember 03. 08:12
null
Máthé Zsuzsa
Máthé Zsuzsa
Facebook

„Disszonancia, ami nem csak esztétikai kérdés Az új magyar  válogatott mez jól néz ki, a nemzeti sportsikerért szorítók biztos szívesen viselik is majd, szívük felett a címerrel, a körbefutó trikolorral. A magyar közösséghez tartozás tartalmát jól kifejező forma. Ám a modell, akire az Adidas ráhúzta a darabot szinte provokatív módon mutatja meg leépülő világunkat.

Szegény srác vagy lány nemtelen, életunt, erejét és érdeklődését vesztett, neutralizált lénnyé lett alakítva, mintha azt üzenné, az életből kiveszett már minden, amiért élni érdemes: nőiesség, férfiasság, kedvesség, szépség, mosoly, a tartás nemessége… maradt a széthullás, az élet nélküli élet.

A divatbemutatókon kifutóra küldött sápadt, életörömüket vesztett, androgün modellek hanyatló kultúránk élő szimbólumai, akik gyerekeink elé példaképekként vannak odatolva, mint a követendő, mai trend képviselői. De a mezünkkel és a hozzá kapcsolódó képzeteinkkel, színes érzelmi viszonyulásunkkal mindez köszönőviszonyban sincs. Égbekiáltó disszonancia.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 71 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Lajoss
2022. szeptember 04. 15:31
Zsuzska,be kell hívatni a nagykövetet..:)
blackgarlic
2022. szeptember 04. 06:30
Német mezben oroszt, kínaiban taiwanit, von der leyent lengyelben, palesztinban izraelit, tálibot amerikaiban etc.
sorivo4
2022. szeptember 03. 22:21
Még szembetűnöbb, hogy nem is magyar. Hanem jól látható ázsiai vonásokkal rendelkezik. Azaz az Adidas azzal provokál, hogy bevándorlókra szeretné cserélni a magyarokat. Azt szeretné sugallkni, hogy magyarnak lenni multikulti dolog. Hogy a magyarok japánok vagy koreaiak. Egy azonosíthatatlan identitású, kevert vérű nép. Illetve azzá szeretnék tenni. Ez a víziójuk róla, ami felé szeretnék terelni a közfelfogást az ilyenfajta provokációkkal. De ugyanezt teszi az összes reklám is, ami négereket mutogat magyaroknak. Azaz bevándorlókat. Hiszen a magyarok fehéremberek. Az összes reklám négerekkel van tele, de legalább egy jóformán már mindegyikben van. Amiért a Médiafelügyeletnek büntetnie kellene. Mert ez provokáció. A bevándorlás protezsálása és a magyarok érzékenységének megsértése. Szándékos társadalmi bomlasztás. És ennek ott kell elejét venni, hogy büntetjük az ilyen reklámokat is. Magyaroknak ne mutogassanak négereket a reklámokban. Mert nem Afrikában vagyunk és a magyarok nem négerek. Az ilyenért büntetni kell. Csak így lehet elejét venni a szándékos és lopakodó bomlasztásnak, amivel a társadalmunkat, a nemzetünket és országunkat szeretnék rombolni.
teljesenertelmetlen
2022. szeptember 03. 18:08
Amikor a magyar reklámújságokban niggerekkel reklámozzák a termékeket, akkor megérdemelnék, hogy a magyarországi árbevételüket csak niggerek biztosítsák. Elvégre nekik hirdetnek, nem nekem. Szép büntetés lenne. Hamar abbahagynák a népnevelést és a saját dolgukkal foglalkoznának.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!