A jó reklám valódi hatást ér el

2012. február 25. 10:20

Látott valamit egy óriásplakáton, de nem is figyelte igazán, csak megmaradt a cuki kisfiú képe. Aztán az interneten böngészve újra rátalál, és rákattint, mert „rémlik” valami.

2012. február 25. 10:20
Czipperer Dia
adserver blog

„És itt jön be az ún. »Aha-élmény«-hez hasonló dolog. Látott valamit egy óriásplakáton, de nem is figyelte igazán, csak megmaradt a cuki kisfiú képe. Aztán az interneten böngészve újra rátalál, és rákattint, mert »rémlik« valami. Az ún. »landing page«-re érve (a hirdető oldala) pedig hirtelen összeáll a kép. De említhettem volna egy TV-reklámot is, ahol szintén megjelenik a cuki kisfiú, ahogy éppen anyukájával beszélget. Lehet ez bármilyen reklám, nem is ez a fontos (csak szemléltetésként hoztam be a »cuki kisfiú« motívumot).

Igaz, hogy más típusú reklámok kellenek a különböző felületeken, de így üzenetünk is színesebb lesz. Amíg az óriásplakáton csak egy képet látunk szöveggel, a tv-n már egy komplex jelenet tárul elénk; az interneten pedig a komplex megoldások alkalmazása mellett (pl. billboard banner, videó hirdetés) még a hirdető oldalára is eljuthatunk különösebb erőfeszítés nélkül. És mindezek mögött már nem is csak emberek állnak, hanem egy igen kifinomult technológia az adszerver. Segítségével hirdetéseinket különféle megjelenítésekkel juttatjuk el az emberekhez – mely igazi felhasználó élmény képes generálni (ld. AdServer demo oldal), többféle módon targetálhatjuk őket egyszerűen, néhány kattintással.

Ma már egyre kevésbe elég a hagyományos reklámozás, ennél több kell. Nem csak azért érdemes sok felületen jelen lenni, mert ez a trendi, hanem így érhetjük el azt, hogy márkánk ez emberek életének részévé váljon, a maga komplexitásában - mégis egyszerű módon - a látványnál többet nyújtson a fogyasztó számára.

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 5 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
kjkj945
2012. február 27. 20:04
Csak egy baj van, nagyon ritkák a jó reklámok!!!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!