Bővült az online reklámpiac

2012. november 26. 16:13

Éves összehasonlításban 6,7 százalékos növekedést mutatott 2012 harmadik negyedévében a hazai online és mobil reklámpiac – írta a Médiapiac az IAB Adex NORI index alapján.

2012. november 26. 16:13

Éves összehasonlításban 6,7 százalékos növekedést mutatott 2012 harmadik negyedévében a hazai online és mobil reklámpiac – írta a Médiapiac az IAB Adex NORI index alapján. A portál emlékeztetett: az idei év első három hónapjában 3,1 százalékos volt a bővülés, míg a második negyedév mindössze 0,5 százalékos stagnálást hozott.

Az index az IAB Hungary Médiaszekció tagjainak önkéntes adatbevallása alapján áll elő, a PwC közreműködésével. A NORI a search és listings típusú bevételek kivételével minden online és mobil hirdetési formából származó reklámbevételt tartalmaz a bevalló cégek vonatkozásában.

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!