Magyarország mentheti meg az európai autóipart
Az Európai Unió alapvető érdeke a versenyképes Kínával való sokoldalú együttműködés.
Az Európai Unió alapvető érdeke a versenyképes Kínával való sokoldalú együttműködés.
A Szeged mellett épülő BYD-gyár lesz a kínai gigász legfontosabb helyőrsége abban a küzdelemben, amelynek a végkimenetele eldönti, ki lesz Európában a legnagyobb gyártó.
Magyarország már elindult az elektromos átállás felé.
A tisztán elektromos autó önmagában nem megváltás, amit az is mutat, hogy ezeknek az eladásai csökkennek. Helyettük a tölthető e-autók, a plug-in hibridek (PHEV) éledhetnek újjá hamvaikból, állítja a Financial Times minapi írása, többek közt a világ vezető autógyártójának stratégiájára és friss eladási sikereire hivatkozva.
Keresse meg a feszültségre és az áramkimenetre vonatkozó információkat, hogy meggyőződjön, azok beleesnek-e a telefonja számára elfogadható tartományba.